Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Social Media:

PR manager i social media manager w hotelu

M-S-M

Kilka słów:

W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.

PR manager i social media manager w hotelu

Więcej

Kierunki rozwoju rynku eventów

M-S-M

Kilka słów:

Krótszy czas spotkań, wyższe koszty ich organizacji przy malejących budżetach, wykorzystanie social media, wzrost znaczenia wydarzeń wirtualnych i CSR – to według najnowszych prognoz MPI przyszłość rynku eventów. Aktualna sytuacja w branży i jej perspektywy będą szeroko dyskutowane w gronie ekspertów MICE podczas jubileuszowych V Targów Event, które rozpoczną się 2 października w Centrum MT Polska w Warszawie.

Kierunki rozwoju rynku eventów

Więcej

Po konferencji ICCA CEC w St. Petersburgu

M-S-M

Kilka słów:

Sierpniowe spotkanie Oddziału Europy Centralnej ICCA było okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat trendów w międzynarodowym przemyśle spotkań.

Po konferencji ICCA CEC w St. Petersburgu

Więcej

Gdańsk uczy nowych technologii

PR

Kilka słów:

O nowych trendach w turystyce i nie tylko, social mediach i aplikacjach mobilnych rozmawiali uczestnicy szkolenia "Technology Powered Breakfast" zorganizowanego w ramach "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych".

Gdańsk uczy nowych technologii

Więcej

Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych

M-S-M

Kilka słów:

Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.

Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych

Więcej

Wznowienie rekrutacji na studium podyplomowe Event Management na Wydziale Zarządzania UW

M-S-M

Kilka słów:

Stowarzyszenie Branży Eventowej informuje o wznowieniu rekrutacji na studium podyplomowe z zakresu Event Managementu organizowanych wraz z Wydziałem Zarządzanie Uniwersytetu Warszawskiego.

Wznowienie rekrutacji na studium podyplomowe Event Management na Wydziale Zarządzania UW

Więcej

Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD

M-S-M

Kilka słów:

W 2011 roku 29 proc. usług turystycznych zostało kupionych przez Internet, co stanowi 34 proc. wzrost w stosunku do roku 2010.

Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD

Więcej

Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA

M-S-M

Kilka słów:

W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.

Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA

Więcej

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE

Kilka słów:

Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

Więcej

Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich

M-S-M

Kilka słów:

Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau, Anna Górska, została członkiem kapituły, która co roku wybiera Ambasadorów Kongresów Polskich. Kadencja potrwa trzy lata, do 2015. Gdańsk i Region będę reprezentowane w kapitule po raz pierwszy.

Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich

Więcej

Strona: 13 4 5 6

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.