Artykuły i poradniki Social Media:
PR manager i social media manager w hotelu
M-S-M
Kilka słów:
W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.
Kierunki rozwoju rynku eventów
M-S-M
Kilka słów:
Krótszy czas spotkań, wyższe koszty ich organizacji przy malejących budżetach, wykorzystanie social media, wzrost znaczenia wydarzeń wirtualnych i CSR – to według najnowszych prognoz MPI przyszłość rynku eventów. Aktualna sytuacja w branży i jej perspektywy będą szeroko dyskutowane w gronie ekspertów MICE podczas jubileuszowych V Targów Event, które rozpoczną się 2 października w Centrum MT Polska w Warszawie.
Po konferencji ICCA CEC w St. Petersburgu
M-S-M
Kilka słów:
Sierpniowe spotkanie Oddziału Europy Centralnej ICCA było okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat trendów w międzynarodowym przemyśle spotkań.
Gdańsk uczy nowych technologii
PR
Kilka słów:
O nowych trendach w turystyce i nie tylko, social mediach i aplikacjach mobilnych rozmawiali uczestnicy szkolenia "Technology Powered Breakfast" zorganizowanego w ramach "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych".
Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych
M-S-M
Kilka słów:
Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.
Wznowienie rekrutacji na studium podyplomowe Event Management na Wydziale Zarządzania UW
M-S-M
Kilka słów:
Stowarzyszenie Branży Eventowej informuje o wznowieniu rekrutacji na studium podyplomowe z zakresu Event Managementu organizowanych wraz z Wydziałem Zarządzanie Uniwersytetu Warszawskiego.
Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD
M-S-M
Kilka słów:
W 2011 roku 29 proc. usług turystycznych zostało kupionych przez Internet, co stanowi 34 proc. wzrost w stosunku do roku 2010.
Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA
M-S-M
Kilka słów:
W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.
Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Kilka słów:
Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.
Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich
M-S-M
Kilka słów:
Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau, Anna Górska, została członkiem kapituły, która co roku wybiera Ambasadorów Kongresów Polskich. Kadencja potrwa trzy lata, do 2015. Gdańsk i Region będę reprezentowane w kapitule po raz pierwszy.